MEDANS JAG ÄR I SKOLAN

Så får ni se vad jag fick av sötaste Nikki efter hennes London resa. Hon skämmer verkligen bort mig ;)!
Den här tröjan var tydligen jätte populär i Torquay , snygg eller hur?
haha hon vet en utav mina svagheter ♥
ett jätte gulligt halsband , hihi erkänn att bilden blev bra , har inte redigerat nåting.
Den luktar såå gott.
och 2 fina vänskapsarmband.
 
Love u my friend♥
/Isabelle

LIIV - vanlig men unik skriver:

fina grejer, snällt av henne! :)

Malin skriver:

Hej! Hur är läget med dig idag? :D

Svar: Hej! Det är bara bra , själv :D ?
Isabelle & Melani Isabelle Bergström och Melani Mankhong

Molly Bergström, UPPSALA skriver:

Hoppas du får en bra tisdag, och hoppas att det är bättre väder hos dig :P

Svar: Tack desamma och vädret har tyvärr inte vart det bästa här heller :(
Isabelle & Melani Isabelle Bergström och Melani Mankhong


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar