15 HELA ÅR , GRATTIS!

Grattis min finaste vän!
 
Jag minns att jag inte började lära känna dig först i trean trots att vi hade gått i samma klass sen förskolan. Sen har vi suttit ihop som piff och puff. Jag har känt dig i hela 7år helt galet det har gått så fort. Vi är så otroligt lika i typ allt sättet vi tänker , humorn , kläder och hur vi kan avsluta varandras meningar , förstå vad den andre tänker/känner bara genom och titta på den. Alla minnen vi har och alla vi ska få, roadtripen i Usa och London efter gymnasiet .. LÄNGTAR♥ Självklart små tjafsar vi ibland men vi klarar aldrig av att vara sura på varandra nå längre tid. Vill bara du ska veta att du är sjukligt vacker och smart och ä bäst♥ (känner att jag blir väldigt djup här) Jag skulle aldrig klara mig utan dig , du den som känner mig bäst. Som finns där när jag behöver dig och orkar med mina smsattacker på natten hehe.
 
Hoppas du får en underbar födelsedag och massa fina presenter , för det förtjänar du verkligen! Ät en extra stor tårtbit för mig ;) Bestis festis. 
Och få inte för dig att busa nu när du är femton år och byxmyndig! ;)
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar