Min sista dag som fjortonåring

 
Haha lite väl dramatisk rubrik där kanske ? ;)
 
Iallafall imorgon fyller jag femton wiho , hehe fast känns inte så jätte speciellt..känner mig redan som 15år. Hur som helst är det ju alltid roligt att fylla år , även fast jag gillar julafton mer ♥ Det har hänt så sjukt mycket sen jag var 14 både roliga saker som Gotland , Turkiet mm. men även en del dåliga saker som jag inte redo för att prata om än. Vet inte riktigt vad jag kan/ska skriva så visar lite bilder från året.
oj vad mitt rum var annorlunda
Sorligt att jag fortfarande gör tummen upp på mina bilder , 1 år senare liksom
haha halloween
x2 skit stirrig haha
Random pics från en promenad , Melani skit gullig
tummen again
haha jag skulle vara 80-talist på Lindas fiesta
Vill bara visa Vilken player Latischa är.
Julbak, osminkade och glada (notera tummen)
vinter promenad
ja fullt normal
random egopic från nyår
Alla mina chailattes , ren kärlek
Lärde mig att baka cupcakes under våren
Fick ett par nya converse väl behövligt som ni ser haha
Bror tog studenten :D
på flygplatsen
Turkiet
 
Älskar den här bilden
Nja marknaden var inget för mig , för många slemmiga där hehe
Alla mina chokladmilkshakes <3
Saknar min bestis Lemon
 On my way to Grece
sol i Grekland
Hemma i Sverige igen , träffa nikkita typ direkt 
Gott var bara förnamnet
peddoblick och tummen såklart
Söta Alice
Gotland , saknar det verkligen.
Min mage var rätt vältränad då ;)
Charmig
Amanda och jag :D <3
hemma från Gotland
Mina gulliga vänner fläta mitt hår inför grönaan
 
Konfimerades
<3
Mysdag , wont forget
 Känner att jag har bombar färdigt med bilder nu . 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar