COZY TUESDAY

Blir lite sen kvällsbloggning idag.
 
Linda gick nyss hem, vi har kollat film och haft det myys(hahha åh det lät jätte gay) riktigt kul att vara med henne iallafall. Har hunnit med en del idag har tränat standard haha och sedan blev det en shoppingrunda med mammsen. Köpte hela 3 par jeans (!), en söt wing tröja och en svart snygg bas t-shirt min plånbok ekar lite tomt nu hehe. Ska visa bild på allt imorgon för det är ingen större idé att försöka fota något nu. 
LOVE ISABELLE
Jag har kollat igenom gamla bilder från vår förra blogg och en del bilder asså hur vågade jag lägga ut dom haha.
 Det här var en utav de bättre bilderna det säger ju en del...hela 3 år sedan

erica skriver:

Kolla gärna in min blogg där jag skriver mycket om mode och min vardag,kram!

Jackie skriver:

Vad roligt med shopping!

Ska du göra något roligt idag?
Anmäl dig gärna till veckans blogg (till höger i menyn) och ta del av chansen att få massor av nya läsare!
Ha det så bra idag- för idag är det bästa dagen på året :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar