Fruitlove

Asså varje gång jag ska äta chokladfondué så slutar det med att jag hamnar i matkoma haha, men det är såå gott♡

Bara för jag har stoppat i mig massa gott så känns det som fredag kommer vara för jobbigt att gå upp imorgon men det är det värt ;)
Love Isabelle


Sabina skriver:

åh, det där såg riktigt gott ut! haha!

Svar; haha, himla tur att man inte är ensam om det då! Packa är verkligen ingen hit!
Och tack detsamma du! Hoppas du fick en härlig dag!
Kram :)

ebba skriver:

hoppas du haft en bra torsdag :)

♫♪ sandra T skriver:

gott!

Varissa Muangprom skriver:

Sv: Åh tack så mycket detsamma!! :)

Emelie skriver:

sv: Ja visst är den grym?! :D

J O Y ▲ skriver:

chokladfondué är ju så gott!

Irma Suljic skriver:

ser himla gott ut! :)
TÄVLA OM ATT BLI HELGENS AWESOME,
KIKA IN OCH ANMÄL DIG!

- Isabella Huynh skriver:

ser gott ut :)

sv:
Tack :)

Linn Svensson skriver:

Fin blogg! hade du en bra dag igår? kram

julia nilsson skriver:

Hej nu har vi hittat hit till din blogg!

Idag väljer vi ut vinnaren till vår tävling i bloggen.
Du kan vinna ett presentkort från Caseapp, som är värd 200 kr. Sedan kan du göra ett eget gjort Iphone skal.
Har du ingen Iphone så ge bort den till någon i födelsedags present eller liknande.

Så varför inte?
Klicka bara in och kommentera i inlägget!

http://juliaoannie.blogg.se/2013/february/caseapp-tavling.html#comment

Ha en bra dag!!

W I L M A ☆ skriver:

åh fin blogg ni har!

Svar: Tack så mycket♡
Isabelle & Melani

Kaffehörnan skriver:

Vad underbar energi. Måste påminna dig om en tävling. Man kan vinna en snygg sjal.

ericaandersson skriver:

åh vad gott!

Olivia skriver:

Åh va gott det ser ut! :)

Sally skriver:

Åh vad gooott!

Evelina skriver:

Muuumms!

Malin Wallin skriver:

Fin blogg, allt bra? :D

Jessica skriver:

Hahah aww, jag brukar också hamna i matkoma! så du är inte ensam om det! ;D

Jackie skriver:

om du vill se underbara bilder från Berlins akvarium borde du kika in här http://jackieie.blogg.se/2013/february/berlin-maj-2012-klassresa.html Det är ett urval av mina favoritbilder och som jag är absolut nöjdast med.
Ha en trevlig kväll och en fortsatt härlig helg! Kram

Sicktwisted - Moa skriver:

Åh mumsigt! Finfin blogg ni har tjejor!

Svar: Åh tack så mycket♡
Isabelle & Melani

elin stridh skriver:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Hej vi har tyvärr inte bloglovin
Isabelle & Melani

ebba skriver:

har just nu helgens blogg igång på bloggen , va gärna med i den :)

Annika skriver:

Mumsigt :>

elin stridh skriver:

i see!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar