LISTA 2012

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förr? Ja massor! Var i Barcelona,Gotland, konfirmerat, Gothiacup osv :D
Hur har din 2012 varit? Jätte bra faktiskt! Har lärt känna nya människor. Gjort massa saker jag aldrig har gjort tidigare!
Tror du 2013 blir bättre? Ja, jag hoppas det! Har planerat att resa till Thailand, Turkiet och sen blir det ju bal och gymnasium så jag tror det kommer bli grym!!
Blev du kär? Nej
Vilken dag från 2012 kommer du aldrig glömma? hmm svårt kan inte välja faktiskt..
Bästa köpet? Det måste vara mina odd molly tröjer och Uggs ;)
Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Call me maybe, Dansa pausa, 123 fanta och rose, där palmerna bor, stay,
Vem har du umgås mest med? Isabelle
Har du haft ett förhållande 2012? Nepp..
Favorit serie? Har tre men Oth, pretty little liars och TVD
Vad vill du säga till dig själv inför 2013? Typ ta vara på dagarna och ha roligt med vänner och familj. Träna äta hälsosammare! Plugga haha..
 
Kram M


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar