Farsta C

Hej alla fräändz!

Jag är rätt trött nu vilket jag kommer märka imorgon när jag läser det här inlägget och ser alla stavfel hehe.

Anyways idag efter att jag hade tränat så åkte jag och Felicia in till Farsta C. Fick med mig hem ett par jeans för ynka 200kr och de var inte på rea;) får visa er dom nån gång i veckan. Var även sugen på att köpa en tröja men ska spara pengarna lite till Spanien. Fick precis reda på att det är nästan 40 grader där nere herre!

Jag och Felicia hade det iallafall jätte mysigt. Vi var tyvärr tvungna att åka hem till var och en efteråt. Jag skulle nämligen firar pappa (han har fått ett nytt jobb) med familjen. Så det vart lite extra god mat och sedan mys framför en rulle.

Förlåt för ett väldigt osammanhängande inlägg hehe. Nu ska jag försöka tvinga mig själv att sova //Isabelle



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar