Hejsan vänneeer!

Haft så mycket att göra att jag ligger alldeles utslagen i sängen hahah. Imorgon ska jag fira Robin med släkten han fyllde nämligen 20år i tisdags! Aah jag kan inte förstå det så gammal han har blivit.

Så idag har jag haft fullt upp med att städa sjukt mycket tråk/baka 2 tårtor/köpa presenter..sista minuten hehe/vara ute med plutten/hjälpa mormor, hon har "skadat" sitt ben stackarn.
Det är iallafall därför bloggen har fått lida lite och vet inte hur det blir imorgon men jag ska försöka klämma in 2 inlägg. Nu ska jag faktiskt dammtorka mitt rum och det är precis så tråkigt som det låter. See ya //Isabelle

Var tvungen att handla lite till mig själv när jag var i handen. Allt kosta 20kr st och jag ville köpa så mycket mer men egentligen behöver inte jag mer smycken heheh



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar