Skolavslutningen

Kom just på att jag inte har visat er bilder/ berättat om skolavslutningen.
 
Vid nio tiden samlades de flesta från klassen vid busshållplatsen. Jag såg ut som en jätte brevid mina klasskamrater hahah (var rätt ensam om att ha klackar). Vi åkte iallafall med bussen till österhaninges kyrka som är väldigt fin. Där hade vi en liten avslutningscermoni med sång och tal. Sedan var det tillbaka till skolan för att få betyg och fika en sista gång med klassen. Juste vi fick även tillbaka ett brev som vi hade skrivit till oss själva i sjuan sjukt kul och en aning pinsam läsning var det ;)
 
Väl hemma fick jag presenter och mina betygspengar yeey! Mormor bjöd oss på lunch och jag valde en god caesarsallad. Tilll efterrätt blev det en massa jordgubbar och hemmagjord glass MUMS. Hade en väldigt mysig dag helt enkelt!
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar