.

Min dag har varit lite uppochner. Slutade jätte tidigt eftersom mina sista lektioner vart inställda sååå uppskattat. Gick direkt till mormor och fikade och sedan blev det en härlig vårpromenad med vovven. När jag kom hem så gymma jag med bror(hade lovat honom det) och sedan fick jag reda på att min storebror och hans tjej har gjort slut vilket är väldigt tråkigt efersom hon har blivit som en familjemedlem. Jag reagera som jag brukar gick direkt och tröstshoppa (hehe) sedan blev det mys framför GG för att skingra tankarna lite.
LOVE ISABELLE
 

Natalie skriver:

Gulle dig! Du kommer inte bli av med mig så lätt! Har varit superkul att få vara en del av eran familj <3

Bianca skriver:

Köpte du den tröjan och dom byxorna :D?

Svar: Aa det gjorde jag :)♥
Isabelle & Melani

Molly Bergström skriver:

Godnattis ;D

Molly skriver:

Hej, jättefin blogg du har! :) Ställ gärna frågor till min frågestund jag drog igång idag, skulle vara jätte trevligt! Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar