GOTLAND BILDER - Isabelle

Redan första kvällen gick vi och bada..
Linn, Sandra och Melani mina fina tjejer
På väg ner mot stranden haha
Jag vet inte vad jag vill säga med bilden , kändes rätt just då
Random pic Thomas , Linn och Sandra
Mina roommates Melani och Johanna + Linn
Typisk bild jag kommer att ångra att jag la upp
Jag hade ett kilo godis som Meloni och Johanna åt upp på 2 dagar , tack! ;)
Thomas som tjej det var ett uppdrag han fick ;) Jag skulle vara en hippie hehe tog dock inga bilder på mig.
Melani skulle vara en avundsjuk bästis ;D  
oj suddig bild
Påväg mot stranden
Sandra och Emma i bakgrunden
Jag sola i hopp om att bli lite brunare ;)
Super gulliga Meloni
Slush och delicatobollar , vi var på ett vattenland kneippbyn. Hade sjukt roligt där massor av minnen.
Såhär var det att umgås med systemkameror nördar jätte trevligt ..
nä skoja bara det var inte så farligt!  
 
Melani kommer alldeles strax så del 2 får komma lite senare !
 
/Isabelle


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar