TODAY

Hej har massa inlägg på g till er bra va ? :D
 
Idag och resten av veckan så kommer jag att vara till största del med min konfa-grupp :) (konfimeras på söndag) Men det var rätt lugnt idag vi gjorde klart grejer inför redovisningen på lör.  Efter det åkte jag , Melani och Johanna till HC. Där vi titta efter klännigar till kofirmationen ,hitta en jätte fin vit med djup urringning i ryggen , som jag ska köpa nån gång i veckan.
Efter Melani och hennes syster åkte hem gick jag och Johanna för att hämta upp hennes lillasyster från dagis.  Hon fick sitta på mina axlar hela vägen tillbaka till centrum .. stark chey ;) Vi fortsatte leta efter en klännig till Johanna utan nå vidare tur :(. Hon ska kanske låna en klännig av mig istället :)
min grupp :D
 Johanna idag.
 
//Isabelle
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar