Veckans mål

* Äta nyttigare, inte för jag vill banta eller nåt utan jag mår verkligen inte bra av godis och skräpmat. Får bara äta det 1 gång i veckan och då ska jag inte direkt frossa i mig.
 
* Plugga! Tänkte ta tag i skolan och  börja plugga i tid. Nu när jag ändå går sista året är det lika bra att satsa så jag kan komma in i det gymnasiet jag vill gå på!
 
* Försöka vara snällare hemma och kanske städa huset, laga mat osv.. älskar verkligen känslan av att ha gjort någonting bra!
 
* Ska försöka vara mer positiv i skolan, har verkligen varit deprimerad ett tag men nu får jag skärpa mig!
 
* Blogga minst 2 inlägg per dag och det ska inte bara vara sånna tråkiga inlägg där jag t.ex skriver, Idag har jag varit i skolan eller nu ska jag träna osv. Alltså mer mode inlägg osv.. Komentera gärna vad ni vill läsa här i bloggen, som outfits, mode, bekännelser, vardag..
 
Kram Melani♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar