Träningsläger Turkiet

 
När vi kom fram till Turkiet så hade inte allas bagage kommit fram. Jag var en av de personerna som inte fick sin väska.De hade lämnat kvar väskorna i Arlanda pga övervikt i flygplanet. Så man fick skriva på papper och sedan skulle man gå in i ett litet rum och berätta om hur den såg väskan såg ut på engelska haha. Men jag var som tur inte den ända  laget. Men resan började iaf inte alls bra. Var jätte orolig den dagen om jag skulle få min väska eller inte.
Men nästa dag så stog väskorna precis utanför hotellet! Vilken lättnat!
 
Maten på hotellet var helt okej! Åt pannkakor varje dag till frukost haha men en as god choklad kräm. Brukar egentligen inte kunna äta något sött på morgonen men den var verkligen as god! Men en vanlig middag bestog typ alltid av pommes,kyckling och en pizza bit (onyttigt).
Hade 7 träningar och 2 matcher! Blev även tränad av Linda som är Tyresö och landslagsspelare. Ganska coolt faktiskt:) En av matcherna spelade vi mot ett skånsk lag som vi vann med 5-1 och andra matchen mötte vi våran D1 lag som vi förlora mot med 3-1.
På våran lediga dag så åkte vi och shoppa, när vi kom hem spelade vi volleyboll. Efter vi har spelat ett tag så kom ett ryskt lag som ville vara med. De kunde knappt engelska men de var faktist ändå as kul! Körde Harlem shake med dom också haha.
Sista dagen så låg man mest och pressade sig i solen. Fick faktiskt ganska mycket färg hehe.
Åkte hem kl 5 på natten så alla dygnade så man satt i lobbyn och drack redbull eller cola och var inne på Wifi eller pratade med några killar :)  Kram M

lisa skriver:

åh vad härligt det ser ut! Riktigt avundsjuk på dig och vill själv ut och resa till något varmt land snarast även om jag förra veckan var i Frankrike....
Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar så att jag lättare hittar tillbaka till denna fina plats! :)

Thea skriver:

Vad kul med Turkiet! ;)
Kolla gärna in på min blogg! :)
//Thea


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar