Drömresemål

Australien- Det har alltid varit en stor dröm att få resa dit! Tänk er stränderna, djuren, shoppingen osv.. Så långt bort från den kalla Sverige som möjligt!
 
USA- Någon gång i livet måste jag åka dit!! Helst en road trip runt eftersom jag vill besöka så himla många ställen, som Miami, LA, New york, Hawaii osv..  Eller skulle jag vilja gå på high school,college, au pair, de är verkligen en stor dröm för mig att åka dit! 
 
Maldiverna- Tänk er de klar blåa vattnet och de krit vita stränderna! Måste verkligen hinna åka dit innan de försvinner haha.
 
Thailand- Har redan varit där kanske över 13 gånger men älskar verkligen landet, maten, människorna, strändera och shoppingen. Rent ut sagt allt.Har ju även massa släktingar där så de är ju super kul att hälsa på de. Men Thailand är typ som mitt andra hem ( land)!  
 
 
 Kram Melanie
 
 
 

angelica skriver:

åhh vill också till USA och göra roadtrip och även å

angelica skriver:

åhh vill också till USA och göra roadtrip och även åka till australien! :D Allt bra idag?

(råkade skicka kommentaren innan jag skrivit klart, soorry!

angelica skriver:

sv: Jaa det var supergott :)

Malin Wallin skriver:

Kikar in här och önskar dig en fin helg! Härlig blogg förresten. :D

Sabina skriver:

åh, USA skulle jag vilja åka till! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration skriver:

Åh, älskar Thailand!! Har varit i USA 3 gånger, i Miami, LA, Hawaii, Florida och San Fransisco. Helt underbara ställen verkligen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar