GÅRDAGEN

Helluu bloggen!
 
Gårdagen spenderades med Nikkita min sötis♥ Vi bakade cookie dough kakor (dom är såå goda) och kollade på tvd, en allmänt mysig fredag med andra ord. Idag när jag vaknade så kände jag mig extra pigg så gick upp och fixa scones till mig, Lukas och Natalie väldigt uppskattat ;) Resten av dagen har jag städat,tränat och sen hade jag tänkt lämna tillbaka en tröja men jag hann inte så det får bli imorgon.
LOVE ISABELLE
kakbilden är från we♥it men dom såg ut ungefär sådär ;) och den andra dåliga bilden är en sneak-peak på min outfit

W I L M A ☆ skriver:

Sv; Åhh tack! :)

ebba skriver:

sv : jag är inte sådär jätte mycket för mode men det kanske kommer något sånt ibland :)

marina skriver:

sv. Det var gott. :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar