NYTT I GARDEROBEN

Hej på er!
 
Tog en väl behövlig sovmorgon idag. Jag har iallafall varit i handen lämnade tillbaka en tröja och fick med mig 2 nya , ett nagellack och en mascara :) Hade tänkt köpa en vingtröjan från gina men den var tyvärr slutsåld, såg även en jätte söt topp från New Yorker fast den fanns bara i xl-l alltid så :( . Trots det är jag väldigt nöjd med mina köp. Tröjorna sitter jätte bra och det är 2 för 199kr spring och köp! (man behöver alltid basic tröjor i sin garderob)  LOVE ISABELLE
Juste glitter nagellacket kommer från Gina Tricot och kostar bara 40kr blir jätte fint om man tar 2 lager :)

Caroline Tano skriver:

Snygga saker! :D
Väldigt läsvärd och bra blogg. Här kommer jag klicka in många gånger. Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar. Kramar! :)

♥JuliaCarlzon skriver:

Snygga saker!

Beda och Cajsa skriver:

Så snygga nagelack!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar