SEN LUNCH

Hej hopp I'm back!
 
Satt nyss och snaska i mig en super god lunch. Bestående av casersallad (åt det igår med det blev över tills idag :) ) Hur som helst tänkte jag slänga upp receptet på bananpannkakor för er som har missat det. Det går jätte fort och är super enkelt att göra.
Indigrienser:
♥En banan
♥2 ägg 
♥En halv dl mjöl
♥1-2 tsk vaniljsocker (jag tillsatte det själv det blir myycket godare)
Sedan är det bara att mosa bananen och röra ihop det och steka som vanliga pannkakor 
 

Felicia skriver:

Sv: jag med :)

Gott!

MARIA - mode, outfits & inspiration skriver:

Sv: tack! :) kram!

Liborius skriver:

gott^^

Jasmine Lundvall skriver:

Gott!

JohannaStekpanna skriver:

Åh shit vad gott det där såg ut!

Malin Wallin skriver:

Haft en bra dag? :)

Kram!

Emelie skriver:

Det lät som en bra lunch! ;)

Kajsa skriver:

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D


http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html

Sarah skriver:

De ser gott ut :)

Anonym skriver:

Tack för att du kollade in min blogg.

Li skriver:

Hej!
Nu är veckans blogg uppe på bloggen. Kolla in om det blev du! Kram. http://liella.se/2013/february/veckans-blogg-2-3.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar