PÅSKDAGEN

Hej ho!
 
Kom just hem från mormor var och titta på en film hos henne så mysigt! Har hunnit med en hel del idag förutom att blogga fy på mig. Hann inte blogga igår när jag kom hem från båten vi hade påskmiddag här hemma hos mig jättetrevligt faktiskt :) Fick typ det finaste påskägget någonsin av mormor,får ta en bild imorgon när det är lite bättre ljus. I mitt påskägg som jag fick av mamma & pappa fick jag massa smink mineral puder, bb creme, nagellack m.m
 Tänkte göra ett enskilt inlägg om båten imorgon + en massa härliga bilder (hade förövrigt sjukt kul). Vi måste verkligen göra om det nån gång. 
Börjar bli dags att avrunda, pappa har grillat kycklingspett (dreglar typ nu) och sedan blir det jordgubbar doppad i choklad till efterrätt YUM. Har värsta vårkänslorna det har ju varit så bra väder idag och nu det här :D
LOVE ISABELLE


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar