23 april 2013

När jag inte har bloggat har jag bland annat varit på Justin Biebers konsert här i stockholm, min syster lyckades få tag på två ståplatser helgen innan så det var alltså inget planerat och jag blev riktigt överraskad i och med att vi inte lyckades få tag på några biljetter när de släpptes.
Dagen då konserten var åkte vi in vid ett för att köa och det var redan då jätte mycket folk, vi köpte med oss massa mat och satte oss ner och taggade till genom att lyssna på hans låtar. V blev insläppta klockan sex och vi lyckades få bra platser typ längst fram på ståplats men det som var lite jobbigt var att han inte kom förns vid nio men det var ett förband oså innan. Känslan när en klockan på storbildsskärmen dök upp som visade tio minuter var galet, alla skrek och ja tillslut kom han. Tänk att jag sett Justin Bieber live!! Han var så himla bra! Allt köande och väntande var helt klart värt tillslut En vecka efter konserten sjunger jag fortfarande på hans låtar, helt sjukt att man kan bli beroende av en person haha. Det här var verkligen minne för livet!! Kram Melanie
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar