4 från dagen

Hej förlåt för kass update idag men har varit full rulle.

Kom hem sjukt lycklig idag, fick nämligen reda på att jag var den enda i nian som fick a på mitt np i hör (spanska), jag är fortfarande lite chockad medtanke på att jag tyckte det gick dåligt. Avnjöt iaf en fruktskål i värmen och självklart råkar jag somna i solstolen standard hehe. Vaknar av att Lukas väckte mig för att vi skulle gymma tillsammans och efter det/resten av kvällen har jag försökt plugga ma weho.

Som ni ser på bilderna så äter jag hela tiden haha matvraket här. Och ni får även en bild på dagens detaljer.
LOVE ISABELLE


Julia Wisniewska skriver:

Fina bilder:)
allt bra idag? kram.

Svar: Tack :)!Ja det är det själv?
Isabelle & Melani


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar