A little party never killed nobody

Hello!

I tisdags låg jag först och sola i 2 timmar, galet skönt. Sedan blev det snabbt in i duschen och ut och jaga efter 807:an (bussen). Jag, Melanie och Jasmine skulle nämligen iväg och se allsång på Skansen eller rättare sagt Håkan Hellström ;)
Det var väldigt mycket folk där men vi fick ändå rätt okej platser med tanke på hur sent vi kom. För att fördriva tiden lite så hade vi med oss en hel del ätbart *hörde jag jordgubbar ;)*
Allsången och Håkan var obeskrivligt bra♡♡ Kan lova er att jag var lagom trött i benen efter allt hoppande.

Jag hoppas Melonen kan lägga upp lite bilder snart eftersom hon tog en massa med sin systemkamera :) men så länge får det duga med några som jag tog med min lur.
//Isabelle


felicia skriver:

Sv: det var det :)

Anonym skriver:

I every time spent my half an hour to read this webpage's
posts every day along with a cup of coffee.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar