IVÄG IGEN

Hej på er!
 
om nån/några timmar så ska jag iväg till mina kusiners landställe fast man kan inte riktigt kalla det ett landställe eftersom det är en nyrenoverad lyxvilla♥ Det är sjukt fint där och jag brukar alltid ha kul där så jag ser fram emot det! Har internet där så kanske slänger upp ett inlägg om jag får ett tillfälle till det. Men nu måste jag avsluta för jag har en massa att göra innan vi åker, har ingen aning hur jag ska hinna med allt hehe.
//Isabelle
 
Lite bilder från när vi var där förra året
 
 

Solin skriver:

SV: Jaså? Skulle du kunna berätta lite hur det är där med maten, shoppingen och stränderna? :D

Solin skriver:

SV: Jaså? Skulle du kunna berätta lite hur det är där med maten, shoppingen och stränderna? :D

Svar: Tyvärr var jag bara förbi där en dag.Men de stränderna jag såg var otroligt fina, klarblått/turkost vatten.
Åt bara en lunch där men den var supergod.
Isabelle & Melani

Natalie skriver:

Men gud va charmiga vi är rå! / Din trognaste läsare

Svar: Hihi jadå :D
Isabelle & Melani


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar