Back again

Heej!

Jag kom hem vid 4-tiden igår efter en underbar helg ute på landet. Första dagen badade vi (eller badkruka som jag är titta jag på),solade, åt god mat, jordgubbar, spela spel och såg en film. Igår var det lite sämre väder dock så vi bestämde oss för att gå på en liten marknad dom hade där, åh fick så himla mycket Spanienkänslor av att gå runt där♡ Väl hemma var jag rätt död fram tills Lukas och jag drog ner på ett gympass. Jag körde mage och rumpa och min träningsvärk idag är inte att tala om. Vi avslutade iallafall kvällen med att se fast and furiors 6.
//Isabelle


frida skriver:

fin blogg (hihi samma stilmall som mig) ;)
Var gärna med i veckans blogg hos mig! Kram :)

Maja Sundqvist skriver:

Åh vad mysigt!
- haha jag vet inte, ska ta och se dom någon dag ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar