Fredag

 
Heej! De senaste dagarna har jag bla shoppat väldigt mycket och fyndat i reorna, var även på allsång på skansen med Isabelle där Håkan Hellström, Medina, Anton Ewald mm sjöng. En helt grym konsert med bra artister!
 
Men idag åkte jag in till stan där jag kollade runt  i affärer. Letade lite efter saker till gymnasiet tex en väska, skor och Marc by Marc Jacob fodral till datan. Men fick hem en tröja från bikbok och nödvändigheter. Påvägen hem köpte vi  sushi som var helt ok, inte det godaste jag har ätit kan jag säga men det är typ andra gången i mitt liv jag äter de! Gick sedan ut på en springtur/intervall till Tyresta by och tog en skön promenad tillbaka, skönt! Nu kollar jag på England-Spanien. Måste lägga mig rätt tidigt så skriver mer imorgon. Kram M


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar