Har helt glömt bort att berätta..

..att jag ska till Spanien om drygt två veckor!!
 
Är så sjukt obeskrivligt glad över det! För mig är vår utlandssemster den bästa tiden på året, jag lever verkligen för att få resa. Vi ska tillbaka till mitt älskade Fuengirola som jag kan riktigt bra nu haha. Det blev "tyvärr" bara nio dagar men det är absolut bättre än inget ;) Tanken var först att Melanie skulle följa med men hon fick inte så nu blir det troligtvis bara med familjen minus Robin. Det ska iallafall bli sjukt skönt, 9 dagar fulla med shopping,god mat, bad och framför allt sol så jag blir perfekt brun inför gymnasiet haha ;D!
Bästa är att vi hyr en lägenhet som har wifi överallt så jag kommer nog kunna uppdatera er då och då men jag ska fixa några tidsinställda nu för säkerhetsskull.
LOVE ISABELLE
 
Hitta 2 gamla bilder från när vi var i Mijas(Spanien) tycker faktiskt att mina ben ser längre ut där än vad de gör nu ..
 
 
 
 

ebba skriver:

sv; jaa den är så sjukt bra! :)

Sicktwisted - Moa skriver:

Sv; Hehe tack det har jag sparat ett bra tag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar