MIN MORGON

Hej på er!
 
Min morgon har varit väldigt irreterande , skyndar mig under morgonen för jag ska hinna med en buss som går 11.37 för Nikki vill det (mitt smink blev fvjf pga. det) , sen när jag hbhar tagit på mig skorna smsar hon att jag ska ta en buss som går 10 över 12 istället kul. Aja går upp och ska sätta på mig läppglans lånar Lukas spegel (har glömt att jag stängde in en geting där). När jag ska sätta på läppglanset gör den sitt monster ljud och ja rycker till och får läppglans över hela kinden ..lagom kletigt. Å askyr morgonar!
 
Hur som helst ska jag snart ta bussen upp till centrum , klara inte av att vara hemma och ha ångest över att skolan börjar imorgon.
Hahaha Amanda och jag igen♥
 
//Isabelle
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar