The hunger games

Heej!
Var ju och kolla på invigningen. Det var jätte fint där, de säljer allt från kläder, skor möbler osv.. Fick med mig hem 2 st ODD MOLLY Tröjer, yeey nöjd tjej!!

Hemma så kollade vi på the hunger games som såklart var bra! Haha var nog den ända som inte hade sett den. Ville egentligen läsa ut boken först men orkade inte vänta..
Imorgon ska jag spela match igen! Ganska viktig match för om vi vinner klättrar vi några steg i tabellen! Men nu måste jag sova. Kram m


Sophie skriver:

Den filmen är så bra, bättre än boken tycker jag :) Hoppas det gick bra på matchen! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration skriver:

Den filmen är så sjukt bra! Måste läsa böckerna sen! :)

Hanna skriver:

Snälla kan du visa tröjerna??


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar