Helgen

Aaah förlåt för jag inte har uppdaterat!
 
Iallafall efter bion (som förövrigt var rätt skum) så åkte jag hem och åt en snabbis och var ute med Latischa. Direkt därefter vart det att springa ikapp bussen som tog oss till Nikkita. Vi hade det as mysigt och var uppe ända till halv sju så ni förstår nog hur seg jag var i söndags. 
 
Måndagen spenderades åt att leta efter resor och jag tror faktiskt vi har hittat en bra nu riktigt jäkla taggad! Hoppas bara en sak hinner lösa sig..
Jag måste börja avrunda nu och fixa mig.
//Isabelle
 
Tog inga bilder under kvällen så ni får nöja er med 2 ego-bilder från balen
 
 

Anonym skriver:

sv: haha ja jo jag vet att det är svårt att välja gymnasium, börjar ju tvåan till hösten. Dock är det här valet större än själva gymnasievalet i nian då det bara finns en skola i Västerås som jag vill gå på!

Jackie skriver:

sv: haha ja jo jag vet att det är svårt att välja gymnasium, börjar ju tvåan till hösten. Dock är det här valet större än själva gymnasievalet i nian då det bara finns en skola i Västerås som jag vill gå på!

Svar: aha okej då gäller det att tänka ordentligt;)
Isabelle & Melani


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar