Herregud

De var så jävla bra igår att det inte ens finns ord för det. Jag och Melanie hade helt okej platser och i slutet stod vi nästan längst fram asså man flög fram så fort Danny(sångaren) gick ner vid stängslet. Utan tvekan den bästa konserten hittills, dog lite när jag hörde we cry och the man who can't be moved. Bland det bästa var när de ringde upp en i publikens ex och sjöng nothing (har massa videos på det hahah.)åh kan fortfarande inte riktigt förstå att jag har sett dom live❥

Var jätte trött på bussen hem och jag glömde såklart att trycka på knappen så fick gå av en station senare så typiskt mig. När jag väl kom hem var jag bara alldeles för glad för att sova haha.
Har en massa att göra nu så vi får höras senare!
/Isabelle



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar