PROM 2013

Innan balen som var i tisdags så samlades jag, Melanie & Nikkita hos mig för att ha ett eget mingel, tyvärr så hann inte Sandra komma :(. Hursomhelst så hade jag köpt jordgubbar, annanas och vindruvor som vi doppade i chocklad YUMMIE! Vi tog även en hel del bilder tillsammans som jag hade tänkt lägga upp här.
 
Själva balen var helt okej, inte sådär överdrivet bra som alla andras men jaja. Det börja med att man fick gå på röda mattan in till cafeterian där det var ännu ett mingel i en timme. Under den tiden hann några lärare fota mina skor hahah...kändes lite fel när dom böjde sig ner för att fota dom. Starx där efter var det dags för 3-rätters, förrätten var en god caesarsallad och till varmrätt bölev det rostbiff med potatisgrantäng och det hela avslutades med kladdkaka och jordgubbar.  Under middagen höll en hel del lärare och några få elever rörande tal, var till och med en del som börja gråta hehe. Efter middagen vart det dans som var rätt misslyckad. Till en början så dansade inga men sen blev det fler och fler som dansade men det var som små grupper på dansgolvet. Jag och Melanie drog iallafall hem runt 11-tiden då det flesta hade gått. Vi gick btw barfota hem till mig...5 timmar i stilettklackar är inte lätt 
//Isabelle
 Mer bilder kommer komma senare! Vi hade 2 fotografer på balen som tog kort så vi får hoppas att vi får dom bilderna snart.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar