1 maj

Hejsan! Hann verkligen inte uppdatera er igår men nu är jag här igen :)
 
Igår så gick jag och Melanie direkt efter skolan till stranden för att ta header bilder vilket var mycket svårare än vad vi hade trott. Vi hade inget stativ till kameran så det blev lite knepigt. Vi verkligen kämpade för att få den rätta bilden och till slut efter typ 25 min när det börja regna så fick vi till bilden. Fy vad glada vi blev haha.
Efter det så drog vi båda hem till var och en för att fixa oss lite. Sedan kom Melonie hem till mig och åt en supergod middag lolz. Strax efter 8 drog vi vidare till vendelsö gård för att se brasan och där träffa vi även Nikki Som vi var med under resten av kvällen tills vi bestämde oss för att åka hem och tjocka oss framför en serie, bra kväll med andra ord.
 
Och idag när vi vaknade fixa vi lite brunch scones mah love♥ Headern är även färdig fixad nu så den kommer upp alldelse strax, stay tuned! 
 
Tog inte bilder så det får bli ett litet collage LOVE ISABELLE
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar